Hello

Hej

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med en kompis och vi bakade men det blev as äckligt så vi ville ju inte äta upp den så vi blev sura och gjorde en mega wierd film XD haha XD

Och imorgon ska jag nog stiga upp tidigt, Nea är ju i radion! :D och sen så ska vi ut och fota om vädret tillåter annars så tänker jag tvinga henne att lära mig photoshop :D haha XD

Jo, jag hade ju lovat att jag skulle fixa ett inlägg med både min shopping och bilder från julen men vet ej om jag orkar så nu får ni bestämma det! :D säger två stycken ja så blir det ja annars gör jag nog det inte, det känns liksom ganska menningslöst om ni inte vill ha det och jag fixar ett mega långt inlägg som ingen orkar läsa, ni fattar va?? ;)

Aja, hur som helst så har jag bilder att bjuda på imorgon så det kan ni se fram emot, det blir awesome, det lovar jag ;D


Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gör det!

2011-12-29 @ 21:14:34
URL: http://itphoto.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag är ju två personer och jag vill att du ska göra det så nu ska du det<3

2011-12-29 @ 21:15:22
URL: http://itphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0