Godnatt... Eller... Nej..... D:

Jo, jag skulle vilja sova nu...

Men klockan är liksom typ kvart över fem så jag får nog vänta lite med det...

Asså jag känner mig as trött och nästan bakfull efter gårdagens disco... Men ofc drack jag ju inte men det känns som om jag gjorde det, har typ as mycket huvudvärk och är bara trött och så.. Så idag har jag kollat på " I taket lyser stjärnorna" jag typ storgrät i vissa delar av filmen... Jag har ju läst den boken också så jag har velat se filmen och jag grät när jag läste boken också...

Nu har jag legat i min säng i timtals... Inte gjort så mycket annat idag...

Men ok, k bry, nu så ska jag försöka hitta på något vettigt att göra

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0