All stress is gone :D

Och nu kan jag äntligen slappna av :D

Har ju haft prov och läxor att plugga till den senaste tiden så jag har inte hunnit att blogga, men nu så har vi inga mer prov eller läxor mer detta år så nu kan jag slappna av :D

Idag så är det lilla julafton! Hanna och Linnea kommer hit och vi ska fira "lilla julafton" som vi alltid gör och i år är det hos mig och vem vet, det kanske blir lite uppdatering då ;) annnars så får ni se  bilder efteråt ;)
Det ska iaf bli jättekul och ni får reda på vad dom fick efteråt, dom läser ju denna blogg så då får dom ju annars reda på det innan. Men undra vad jag får.... Det ska ni få bilder på sen ;)
Det ska iaf bli dö kul :D

Sen så ÄR det ju julafton om en vecka också. Den ska firas med familjen, min mormor och min moster ;)



Bild på mig Linnea och Hanna som ska hålla i vårat första disco :D

Puss & Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0